зображення_viber_2021-05-25_11-54-19

Громадська Організація «WeCan»  на базі центру соціальної адаптації та інтеграції для дітей та молоді з особливими потребами у Києві відкриває ресурсні класи, художню майстерню, театрально-хореографічну студію та майстерню декоративно-прикладного напрямку…

IMAG6224

Пиктограмма (от лат. pictus — нарисованный и греч. γράμμα — запись) — знак, отображающий важнейшие узнаваемые черты объекта, предмета или явления, на которые он указывает, чаще всего в схематическом виде.…

12190817_944942628886199_6069947801081445338_n

Замовити посібники можна за телефонами: 067 135 71 66 093 792 6232 Fb.me/dyvogra www.dyvo.toys Скачати превью посібника: http://perspectiva21-3.com.ua/wp-content/uploads/Learn_with_joy_www.pdf…

info_paket

В целях передачи накопленного опыта, как иностранного, так и полученного в результате работы Центра Раннего Развития, рады представить Вашему вниманию — информационный пакет для родителей. В который войдут: буклет «Синдром…

silver_coin

Приглашаем Вас принять участие в благотворительном проекте «Серебряная монетка», который был организован совместно с УкрСиббанк. Цель проекта — сбор средств для комплексной диагностики и консультирования детей с синдромом Дауна и…

Главная / В центре внимания / Майстер-клас «Компенсаторне навчання практичної математики дітей з інтелектуальними порушеннями»
Майстер-клас «Компенсаторне навчання практичної математики дітей з інтелектуальними порушеннями»

1630189027151  1630192375097

У рамках шкільного проєкту «Перспектива 21.3″ спільно з адміністрацією ВБО «Даун-Синдром» відбувся дводенний майстер-клас «Компенсаторне навчання практичної математики дітей з інтелектуальними порушеннями», на ньому розглянули теоретичні моменти викладання математики учням із синдромом Дауна.

Зокрема, було три модулі – «Основні аспекти навчання математики», «Альтернативні методики навчання математики» та «Особливості формування математичної компетентності».

Учасники майстер-класу дізналися:

- як створити компенсаторні умови для навчання практичної математики,

- як навчати, щоб діти змогли орієнтуватися в часі, користуватися грошима, вміли бачити та застосовувати математику в реальному житті.

Багато працювали із зошитами «Практична математика» для 1 і 2 класів, розглядали рукопис майбутнього зошита з математики для 3 класу. Обговорювали основні види завдань, аналізували алгоритм вивчення основних математичних тем і понять на основі наших посібників та методів навчання, які ми напрацювали за роки роботи в експериментальних класах «Радість».

Утім, не теорією єдиною! Під час майстер-класу його учасники мали практичні хвилинки: обговорення запитань у групах, практичну діяльність, а ще… ігрові моменти.

Дуже тішимося, що долучитися до нашого майстер-класу змогли учасники з різних куточків України: Київ, Чернівці, Рівне, Бровари, Коростень, Черкаси, Славутич.

І що важливо – долучилися різні фахівці: вчителі початкових класів та вчителі підготовки до школи, корекційний педагог, мати дитини з особливостями розвитку, керівник відділу роботи з молоддю з інвалідністю, логопед-дефектолог, асистенти вчителя, директорка студії, вчитель з корекційної освіти, завідувач відділу освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку та співробітник відділу освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку, директор спеціалізованої школи-інтернату.

Наші спікери — Наталія Ліщук та Світлана Іванченко.

Усі, хто взяв участь у майстер-класі, отримали сертифікати.

 

Сделать пожертвование Задать вопрос Подписаться
Добавить в Twitter

Добавить комментарий

Имя (обязательно)
E-mail (не публикуется) (обязательно)


два − = 0