Любі друзі, Наші партнерські ДС організації, які є членами EDSA-European Down Syndrome Association, готові активно допомагати нашим сім’ям, які наважилися виїхати з території України до сусідніх країн. Надсилаємо вам контактні…

Шановні учасники нашої батьківської спільноти! Заповніть цю форму, якщо ви ДІЙСНО потребуєте допомоги. Або заповніть, якщо ви самі маєте змогу НАДАТИ допомогу. Форма для сімей https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScAX1pIwJE4aJ3weaQBeI76eUlTd8rygS0lT37E29D521segw/viewform Форма для громадських та…

IMAG6224

Пиктограмма (от лат. pictus — нарисованный и греч. γράμμα — запись) — знак, отображающий важнейшие узнаваемые черты объекта, предмета или явления, на которые он указывает, чаще всего в схематическом виде.…

12190817_944942628886199_6069947801081445338_n

Замовити посібники можна за телефонами: 067 135 71 66 093 792 6232 Fb.me/dyvogra http://www.dyvogra.com/uk/perspectiva-21-3/ Скачати превью посібника: http://perspectiva21-3.com.ua/wp-content/uploads/Learn_with_joy_www.pdf…

info_paket

В целях передачи накопленного опыта, как иностранного, так и полученного в результате работы Центра Раннего Развития, рады представить Вашему вниманию — информационный пакет для родителей. В который войдут: буклет «Синдром…

Главная / Новости / Майстер-клас «Компенсаторне навчання практичної математики дітей з інтелектуальними порушеннями»
Майстер-клас «Компенсаторне навчання практичної математики дітей з інтелектуальними порушеннями»

1630189027151  1630192375097

У рамках шкільного проєкту «Перспектива 21.3″ спільно з адміністрацією ВБО «Даун-Синдром» відбувся дводенний майстер-клас «Компенсаторне навчання практичної математики дітей з інтелектуальними порушеннями», на ньому розглянули теоретичні моменти викладання математики учням із синдромом Дауна.

Зокрема, було три модулі – «Основні аспекти навчання математики», «Альтернативні методики навчання математики» та «Особливості формування математичної компетентності».

Учасники майстер-класу дізналися:

- як створити компенсаторні умови для навчання практичної математики,

- як навчати, щоб діти змогли орієнтуватися в часі, користуватися грошима, вміли бачити та застосовувати математику в реальному житті.

Багато працювали із зошитами «Практична математика» для 1 і 2 класів, розглядали рукопис майбутнього зошита з математики для 3 класу. Обговорювали основні види завдань, аналізували алгоритм вивчення основних математичних тем і понять на основі наших посібників та методів навчання, які ми напрацювали за роки роботи в експериментальних класах «Радість».

Утім, не теорією єдиною! Під час майстер-класу його учасники мали практичні хвилинки: обговорення запитань у групах, практичну діяльність, а ще… ігрові моменти.

Дуже тішимося, що долучитися до нашого майстер-класу змогли учасники з різних куточків України: Київ, Чернівці, Рівне, Бровари, Коростень, Черкаси, Славутич.

І що важливо – долучилися різні фахівці: вчителі початкових класів та вчителі підготовки до школи, корекційний педагог, мати дитини з особливостями розвитку, керівник відділу роботи з молоддю з інвалідністю, логопед-дефектолог, асистенти вчителя, директорка студії, вчитель з корекційної освіти, завідувач відділу освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку та співробітник відділу освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку, директор спеціалізованої школи-інтернату.

Наші спікери — Наталія Ліщук та Світлана Іванченко.

Усі, хто взяв участь у майстер-класі, отримали сертифікати.

 

Сделать пожертвование Задать вопрос Подписаться
Добавить в Twitter

Добавить комментарий

Имя (обязательно)
E-mail (не публикуется) (обязательно)


девять × = 27