Любі друзі, Наші партнерські ДС організації, які є членами EDSA-European Down Syndrome Association, готові активно допомагати нашим сім’ям, які наважилися виїхати з території України до сусідніх країн. Надсилаємо вам контактні…

Шановні учасники нашої батьківської спільноти! Заповніть цю форму, якщо ви ДІЙСНО потребуєте допомоги. Або заповніть, якщо ви самі маєте змогу НАДАТИ допомогу. Форма для сімей https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScAX1pIwJE4aJ3weaQBeI76eUlTd8rygS0lT37E29D521segw/viewform Форма для громадських та…

IMAG6224

Пиктограмма (от лат. pictus — нарисованный и греч. γράμμα — запись) — знак, отображающий важнейшие узнаваемые черты объекта, предмета или явления, на которые он указывает, чаще всего в схематическом виде.…

12190817_944942628886199_6069947801081445338_n

Замовити посібники можна за телефонами: 067 135 71 66 093 792 6232 Fb.me/dyvogra http://www.dyvogra.com/uk/perspectiva-21-3/ Скачати превью посібника: http://perspectiva21-3.com.ua/wp-content/uploads/Learn_with_joy_www.pdf…

info_paket

В целях передачи накопленного опыта, как иностранного, так и полученного в результате работы Центра Раннего Развития, рады представить Вашему вниманию — информационный пакет для родителей. В который войдут: буклет «Синдром…

Главная / Новости / Педагогічні рекомендації для занять музикою з дітьми з синдромом Дауна від команди ВБО «Даун Синдром»
Педагогічні рекомендації для занять музикою з дітьми з синдромом Дауна від команди ВБО «Даун Синдром»

unnamed

Музичний педагог ВБО «Даун Синдром» Валерія Бровко-Дивіна написала педагогічні рекомендації для занять музикою із дітьми з синдромом Дауна. Консультантами під час написання посібника були психолог Юлія Головата та корекційний педагог Ольга Лісненко.

Цей посібник стане у пригоді як музичним педагогам, так і тим, хто самостійно бажає займатися з дітками з синдромом музикуванням. Він написаний доступною, простою мовою, тож для його використання не треба спеціальної освіти. Ці матеріали цінні насамперед тим, що його написали педагоги, які мають понад 10 років роботи з дітьми з синдромом Дауна. Увесь свій досвід вони узагальнили та вмістили в цей посібник. Не менш важливим є те, що фахівці мають досвід роботи й онлайн, тож посібник актуальний і в сучасних умовах.

Саме Валерія Бровко-Дивіна, Юля Головата та Ольга Лісненко займалися з дітками експериментального музичного арт-терапевтичного онлайн-гуртка в рамках проєкту «Музика – важлива. Музика — можлива». Гурток надав дітям з інвалідністю можливість розвинути потяг до музики, ознайомитися з різноманітними музичними інструментами та їхнім звучанням, дав змогу спільного музикування з усіма членами родини, що значно поліпшує внутрішньосімейну атмосферу.

Нині в системі освіти України відбуваються потужні зміни, які пов’язані з упровадженням інклюзивного навчання. Водночас мистецька освіта дітей з особливостями інтелектуального розвитку потребує вдосконалення, створення відповідних умов, підготовки вчителів, які б могли працювати в рамках інклюзїї, розробки матеріалів для роботи (теоретичних і практичних посібників, наочних матеріалів, нотних збірок тощо). Цей посібник покликаний бодай частково заповнити цю прогалину і бути дороговказом для тих, хто попри все хоче займатися музикуванням.

Посібник побачив світ у рамках інформаційної кампанії «Музика — важлива. Музика — можлива» спрямованої на інформування суспільства про можливості та здібності дітей із синдромом Дауна, яка реалізується за сприяння Український культурний фонд.

Посилання на порадник — http://downsyndrome.org.ua/wp-content/uploads/2017/10/Znajomstvo-ditej-iz-sindromom-Dauna-z-muzikuvannyam.pdf

Сделать пожертвование Задать вопрос Подписаться
Добавить в Twitter

Добавить комментарий

Имя (обязательно)
E-mail (не публикуется) (обязательно)


четыре + = 7