зображення_viber_2021-05-25_11-54-19

Громадська Організація «WeCan»  на базі центру соціальної адаптації та інтеграції для дітей та молоді з особливими потребами у Києві відкриває ресурсні класи, художню майстерню, театрально-хореографічну студію та майстерню декоративно-прикладного напрямку…

IMAG6224

Пиктограмма (от лат. pictus — нарисованный и греч. γράμμα — запись) — знак, отображающий важнейшие узнаваемые черты объекта, предмета или явления, на которые он указывает, чаще всего в схематическом виде.…

12190817_944942628886199_6069947801081445338_n

Замовити посібники можна за телефонами: 067 135 71 66 093 792 6232 Fb.me/dyvogra www.dyvo.toys Скачати превью посібника: http://perspectiva21-3.com.ua/wp-content/uploads/Learn_with_joy_www.pdf…

info_paket

В целях передачи накопленного опыта, как иностранного, так и полученного в результате работы Центра Раннего Развития, рады представить Вашему вниманию — информационный пакет для родителей. В который войдут: буклет «Синдром…

silver_coin

Приглашаем Вас принять участие в благотворительном проекте «Серебряная монетка», который был организован совместно с УкрСиббанк. Цель проекта — сбор средств для комплексной диагностики и консультирования детей с синдромом Дауна и…

Главная / В центре внимания / Педагогічні рекомендації для занять музикою з дітьми з синдромом Дауна від команди ВБО «Даун Синдром»
Педагогічні рекомендації для занять музикою з дітьми з синдромом Дауна від команди ВБО «Даун Синдром»

unnamed

Музичний педагог ВБО «Даун Синдром» Валерія Бровко-Дивіна написала педагогічні рекомендації для занять музикою із дітьми з синдромом Дауна. Консультантами під час написання посібника були психолог Юлія Головата та корекційний педагог Ольга Лісненко.

Цей посібник стане у пригоді як музичним педагогам, так і тим, хто самостійно бажає займатися з дітками з синдромом музикуванням. Він написаний доступною, простою мовою, тож для його використання не треба спеціальної освіти. Ці матеріали цінні насамперед тим, що його написали педагоги, які мають понад 10 років роботи з дітьми з синдромом Дауна. Увесь свій досвід вони узагальнили та вмістили в цей посібник. Не менш важливим є те, що фахівці мають досвід роботи й онлайн, тож посібник актуальний і в сучасних умовах.

Саме Валерія Бровко-Дивіна, Юля Головата та Ольга Лісненко займалися з дітками експериментального музичного арт-терапевтичного онлайн-гуртка в рамках проєкту «Музика – важлива. Музика — можлива». Гурток надав дітям з інвалідністю можливість розвинути потяг до музики, ознайомитися з різноманітними музичними інструментами та їхнім звучанням, дав змогу спільного музикування з усіма членами родини, що значно поліпшує внутрішньосімейну атмосферу.

Нині в системі освіти України відбуваються потужні зміни, які пов’язані з упровадженням інклюзивного навчання. Водночас мистецька освіта дітей з особливостями інтелектуального розвитку потребує вдосконалення, створення відповідних умов, підготовки вчителів, які б могли працювати в рамках інклюзїї, розробки матеріалів для роботи (теоретичних і практичних посібників, наочних матеріалів, нотних збірок тощо). Цей посібник покликаний бодай частково заповнити цю прогалину і бути дороговказом для тих, хто попри все хоче займатися музикуванням.

Посібник побачив світ у рамках інформаційної кампанії «Музика — важлива. Музика — можлива» спрямованої на інформування суспільства про можливості та здібності дітей із синдромом Дауна, яка реалізується за сприяння Український культурний фонд.

Посилання на порадник — http://downsyndrome.org.ua/wp-content/uploads/2017/10/Znajomstvo-ditej-iz-sindromom-Dauna-z-muzikuvannyam.pdf

Сделать пожертвование Задать вопрос Подписаться
Добавить в Twitter

Добавить комментарий

Имя (обязательно)
E-mail (не публикуется) (обязательно)


− один = 5