Любі друзі, Наші партнерські ДС організації, які є членами EDSA-European Down Syndrome Association, готові активно допомагати нашим сім’ям, які наважилися виїхати з території України до сусідніх країн. Надсилаємо вам контактні…

Шановні учасники нашої батьківської спільноти! Заповніть цю форму, якщо ви ДІЙСНО потребуєте допомоги. Або заповніть, якщо ви самі маєте змогу НАДАТИ допомогу. Форма для сімей https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScAX1pIwJE4aJ3weaQBeI76eUlTd8rygS0lT37E29D521segw/viewform Форма для громадських та…

IMAG6224

Пиктограмма (от лат. pictus — нарисованный и греч. γράμμα — запись) — знак, отображающий важнейшие узнаваемые черты объекта, предмета или явления, на которые он указывает, чаще всего в схематическом виде.…

12190817_944942628886199_6069947801081445338_n

Замовити посібники можна за телефонами: 067 135 71 66 093 792 6232 Fb.me/dyvogra http://www.dyvogra.com/uk/perspectiva-21-3/ Скачати превью посібника: http://perspectiva21-3.com.ua/wp-content/uploads/Learn_with_joy_www.pdf…

info_paket

В целях передачи накопленного опыта, как иностранного, так и полученного в результате работы Центра Раннего Развития, рады представить Вашему вниманию — информационный пакет для родителей. В который войдут: буклет «Синдром…

Главная / Новости по проекту «Перспектива 21/3» / проект Перспектива 21-3 запрошує на майстер-класи
проект Перспектива 21-3 запрошує на майстер-класи
  • Теми та зміст майстер-класів 25.10.2018р.:
    1) Компенсаторне навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. 
    Майстер-клас — це можливість зануритися в атмосферу компенсаторного навчання та побачити на власні очі специфіку такого середовища. Ви зможете отримати відповідь на наступні запитання: Для чого навчати і як навчати?2) Вчитель та асистент: межі взаємодії. 
    На майстер-класі вам вдасться:
    •визначити 4 типи асистентів;
    •ознайомитися з моделями взаємодії «вчитель-асистент»;
    •дізнатися про умови успішної співпраці вчителя та його асистента.

    Кількість учасників у майстер-класах обмежена – ми можемо прийняти тільки 20 осіб.
    Більш детально ознайомитися із посібниками Ви можете на сайті:
    http://www.perspectiva21-3.com.ua/zamoviti-posibnik/

    Для участі у майстер-класах ми просимо внести благодійну пожертву у розмірі 800 грн., або 650 грн. + придбання посібника чи набору піктограм (детальніше про це у реєстраційній формі).

    Реєстраційна форма
    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScUf3PEm-8BCeSP1xNpdmE68ZUU-opgj7CHHkMt3lHBXSVTDA/viewform?usp=sf_link

  • Теми та зміст майстер-класів 26.10.2018р.:
    1. Комплексне застосування методики ТАН-Содерберг у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.
    Майстер-клас – це можливість дізнатися про мету та принципи застосування ТАН-Содерберг і практично познайомитися з методами та формами роботи.2. Компенсаторне навчання української мови дітей з інтелектуальними порушеннями.
    Майстер-клас –
    • це можливість вдосконалити майстерність навчання української мови дітей з інтелектуальними порушеннями;
    • ознайомлення із системою формування навичок читання та письма у дітей із синдромом Дауна;
    • допомога у визначенні пріоритетних завдань під час вивчення рідної мови в початковій школі;
    • і … нарешті – безпосередньо познайомитися з навчальними посібниками із серії «Навчаємося з радістю» і дізнатися як їх ефективно використовувати в роботі з учнями.

    Кількість учасників у майстер-класах обмежена. На жаль ми можемо прийняти лише 20 осіб.
    Більш детально ознайомитися із посібниками Ви можете на сайті: http://www.perspectiva21-3.com.ua/zamoviti-posibnik/

    Для участі у майстер-класах ми просимо внести благодійну пожертву у розмірі 800 грн., або 600/650 з придбанням одного з посібників — варіативно в залежності від того, який посібник Ви оберете (детальніше про це у реєстраційній формі).

    Реєстрація триває до 1 жовтня за посиланням
    https://goo.gl/forms/v7IviwgabZCxak0I2

Сделать пожертвование Задать вопрос Подписаться
Добавить в Twitter

Добавить комментарий

Имя (обязательно)
E-mail (не публикуется) (обязательно)


шесть − 5 =