Людмила Молошнюк :
«У всіх випадках. в яких тільки можливо, дитина має ходити до школи. Діти різні: в одних проблеми з концентрацією уваги, в інших мовленнєві труднощі, в одних є прояви девіантної поведінки, іншим важко пересуватись. Але попри певні труднощі кожна дитина має право на можливість та доступ до якісних освітніх послуг та підтримку педагога. Тому актуальними для вчителя стають навички навчання впродовж життя, здатність спілкуватись, працювати, навчати різних дітей. Знання інноваційних технологій, новітніх підходів, засобів, методів та способів - це той ресурс, якого потребують вчителі. Впевнені, що такий ресурс учасники тренінгу отримали, але це лише перша сходинка, друга буде безпосередньо в класі, на практиці. Але старт є і нехай він стане точкою відліку в гарній справі, яку ми зробили всі разом. Рухаємось далі!
Наталія Олійник :
«Це мій перший досвід участі у тренінгу в ролі тренера. і це унікальна можливість обмінятись досвідом роботи в інклюзивних класах з колегами. Радує те, що є вчителі, які вміють учитись ефективно, оновлюють свої знання швидко, здатні генерувати свої ідеї, несуть ці ідеї іншим, адже діти є і вони не можуть чекати. Дякую всім за чудову нагоду поміркувати над тим, як вчити та навчати, а ще, найголовніше, допомогти дитині «відкривати» нові знання і дивитися в майбутнє.»
Ганна Боровик :
«Завдяки таким проєктам, учителі всієї України мають можливість ознайомитись з безцінними напрацюваннями та новітніми методиками, а також отримати практичні інструменти для навчання дітей з ООП, почути відповіді на свої питання чи поради щодо складних педагогічних ситуацій. Такі ініціативи є дуже важливими та дієвими в сучасних умовах. Радію, що могла бути частиною команди тренерів та сподіваюсь, що «посіяне зерно» знань дасть чималі плоди в новій українській школі.»
Поліна Піддубна:
«Тема інклюзивного навчання на сьогодні є досить актуальною. Більшість вчителів інклюзивних класів недостатньо знають про особливості учнів з ООП, про їх сильні та слабкі сторони. Завдяки тренінгу вчителі познайомилися з новими методиками, методами та прийомами, які вони зможуть застосовувати на своїх уроках, і які допоможуть їхнім учням краще опанувати практичними навичками. Також були представлені робочі зошити та посібники, які також допоможуть в роботі вчителям.
Надзвичайно важливим в даному тренінгу було – обмін практичним досвідом спеціалістів інклюзивної та спеціальної освіти. Але будь-який досвід потрібно усвідомити, проаналізувати, адаптувати саме для своїх учнів. Головне, щоб діти були щасливі в школі, в житті, зі своїм рівнем знань, щоб вони були соціалізовані та пристосовані до життя. Навчання має бути орієнтовано на можливості дитини та обов’язково практичним. Впевнена, що такі тренінги є дуже важливими для вчителів, адже методи, форми та прийоми, про які ми розповідали, є актуальними для всіх учнів.»
Публікація підготовлена в рамках проєкту "“Різні можливості — рівні права. Тренінг для вчителів початкової школи НУШ з інклюзивною складовою”. Проєкт впроваджується за фінансової підтримки Zagoriy Foundation
Форма для питань