Про що проєкт:
Проєкт спрямований на підвищення обізнаності та кваліфікації вчителів початкової школи, які працюють в інклюзивних класах з учнями, що мають інтелектуальні труднощі 4-5 рівнів підтримки. Ми реалізовуємо цей проєкт для забезпечення якісної підготовки педагогів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Наша мета – допомогти вчителям поєднати спеціальну та інклюзивну системи освіти відповідно до концепції Нової української школи (НУШ), щоб забезпечити найкращі результати учнів з інтелектуальними труднощами.
Команда проєкту розробляла та впроваджувала інноваційні методики та техніки інтеграції спеціальної та інклюзивної освіти:
Протягом проєкту ми реалізували:- Створення програми з 14 блоків онлайн-тренінгу для вчителів.- Проведення 7 модулів онлайн-тренінгу, під час яких більше 40 вчителів отримають необхідні навички для роботи з цільовою аудиторією.- Записи тренінгу будуть розміщені на освітній платформі ВБО «Даун Синдром» для доступу та використання всіма зацікавленими сторонами.- Проведення круглого стола для обговорення набутого досвіду та визначення можливостей втілення програми у реалії загальноосвітніх закладів.- Складання та публікацію аналітичного публічного звіту за результатами тренінгу та круглого стола.
Після тренінгу щонайменше 40 вчителів значно покращать свою кваліфікацію, зосереджуючись на розумінні особливостей розвитку дітей з інтелектуальними труднощами, адаптації навчальних програм та створенні індивідуальних планів навчання. Вони також успішно вдосконалять навички у створенні безбар'єрного навчального середовища, використанні різноманітних навчальних методів та співпраці з батьками та іншими фахівцями для забезпечення оптимальних умов для розвитку кожної дитини, включаючи дітей з інтелектуальними труднощами, зокрема синдромом Дауна.
Проєкт охоплює міста: Вінниця, Полтава, Кропивницький, Хмельницький, Житомир та області: Вінницьку, Полтавську, Кіровоградську, Хмельницьку і Житомирську.
Новини в рамках проєкту:
Інші проєкти