Про проєкт:
Діти із синдромом Дауна потребують постійного педагогічного супроводу, оскільки паузи у заняттях призводять до втрати набутих раніше навичок, які напрацьовувалися місяцями. Надання безперервних занять дозволить цим дітям легше повернутися до звичного способу життя після зняття карантину. Батьки/опікуни вже маючи важкий досвід переживання стресу у зв'язку з народженням дитини з ментальною інвалідністю, потребують регулярної психологічної підтримки.
Сім'ї, що виховують дітей з синдромом Дауна, в умовах карантину потребують використання засобів дезінфекції через знижений імунітет та особливості функціонування легеневої системи у таких дітей. Багато з таких родин мають низький рівень доходу та потребують у допомозі продуктовими наборами.
● Провели на нашому каналі в YouTube 6 онлайн-лекцій для батьків.
● Створили 24 відеопоради.
● Провели 8 онлайн-зустрічей групи «Підтримуюче середовище» за участі батьків з різних регіонів, корекційного педагога і психолога.
Ця група стала підтримкою для багатьох батьків. Розуміння, що є батьки, які переживають ті ж емоції, хвилюються та переживають за майбутнє дитини, надихає та додає впевненості. І, найголовніше, ці переживання можна змінити! На групі батьки вчились змінювати тривогу на спокій, хвилювання – на віру, переживання трансформували в дії!
● Провели 4 первинні консультації для молодих сімей, які щойно дізналися про діагноз своєї дитини.
Ці консультації допомогли батькам отримати відповіді на найбільш болючі питання: «А чи добре розвивається моя дитина?», «Чи не упускаємо ми чогось?», «Яким буде майбутнє моєї дитини?», «Як говорити, і чи говорити взагалі, що у дитини синдром Дауна?». Саме завдяки цьому проєкту 4 нових сім’ї отримали нашу підтримку, відповіді на свої запитання та долучилися до подальшої співпраці.
● Провели 54 індивідуальні консультації за участі логопеда, корекційного педагога та психолога.
На індивідуальних консультаціях батьки отримали відповіді на свої запитання стосовно розвитку дитини та власних переживань. Що, своєю чергою, зменшило рівень тривоги та посилило батьківські компетенції. Як результат, зросла ефективність взаємодії з дитиною, а її якість впливає і на навчальний процес дитини адже діти найкраще навчаються у радості!
●Провели 8 онлайн-занять з музичним педагогом для групи «Сонячні нотки».
За період проєкту батьки отримали серію відео із заняттями (піснями, іграми, вправами), та відвідали онлайн-заняття з педагогом. Використовуючи ці відео, батьки зможуть працювати з дітьми у зручний для себе час! Онлайн-заняття дали змогу дітям пригадати заняття у групі та вміння виконувати завдання разом з усіма, для розвитку уваги, навичок саморегуляції та поведінки.
●В рамках проєкту ми закупили та надіслали продуктові набори для 33-ох сімей.
Подяка:
Проєкт став можливим завдяки підтримці Міжнародний фонд "Відродження" та European Union in Ukraine
Одеса, Вінниця, Івано-Франківськ, Тернопіль, Суми, Дрогобич, Коростень.
Інші проєкти